2010. szeptember 10., péntek

Ördöngősfüzes, Hideg Anna




Csak magamban eltitkolom,
Azzal magam elhervasztom.

Tudtam én azt, tudtam is, hejde tudtam is,
Hogy a legény mind hamis, hejde mind hamis
Mikor imádkozik is, leányt kíván akkor is,
Leányt kíván akkor is, de akkor is.

Ne bánd édes virágom,hejde virágom,
Hogy így élem világom, hejde világom
Éljed Te is nem bánom, szívemből azt kívánom,
Szívemből azt kívánom, de kivánom.

Édesanyám meghalok, ha meg nem házasodok,
Ha meg nem házasodok, de csuhajja
Édes fiam ne halj meg, de ne halj meg,
Inkább házasodjál meg, de csuhajja

Édesanyám fia vagyok, a szép lányért élek-halok
A szép lányér élek-halok, csuhajja
Add el apám a házadat, a házadat
Házasítsd meg a fiadat, csuhajja.

Édeslányom ki járt itt, ki járt itt, ki járt itt?
Ki puskája maradt itt, maradt itt?
A leventék jártak itt, azok felejtették itt,
Azok felejtették itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése